ALTINORDU BELEDİYESİ E-İMAR SORGULAMA HİZMETE GİRDİ

Altınordu Belediyesi e-imar sorgulama hizmetini vatandaşların hizmetine sundu. Uygulama ile vatandaşlar hem internet ortamından işlemlerini gerçekleştirebilecek hem de zamandan tasarruf etmiş olacak.

Altınordu Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğü ile Bilgi İşlem Müdürlüğünün ortaklaşa hazırlayıp, vatandaşların imarla olan işlemlerini kolaylaştıracak e-imar uygulamasını devreye soktu. Yeni uygulama ilgili bilgiler veren Altınordu Belediye Başkanı Engin Tekintaş, Altınordu Belediyesinin hizmete sunduğu e-belediyecilik uygulamalarının hem vatandaşa hem Belediyeye çok faydası olduğunu belirtti.

TEKNOLOJİYİ EN İYİ ŞEKİLDE” KULLANMAK İSTİYORUZ

Başkan Tekintaş, “Daha önce hizmete soktuğumuz e-belediye sistemiyle vatandaşlarımız bir tıkla vergi borcu gibi birtakım mali konularını kolay bir şekilde veznelere gelmeden halledebiliyorlardı. Artık çağ bilişim çağı. İsteyen vatandaşlarımız http://ekent.altinordu.bel.tr/eimar/ internet adresine girerek var olan adres ve kapı numarası veya tapu senetleri üzerinde yazan ada ve parsel no bilgilerini girerek taşınmazına ait imar durumunu birkaç saniye içinde öğrenebiliyor. Vatandaşlar için kolaylık sağlayan bu sistemle belediye hizmet binasına gitmeden internet üzerinden hiçbir ücret ödemeden imar durumlarıyla ilgili gereken bilgilere ulaşabilecek. Bu hizmetimiz 7 gün 24 saat vatandaşlarımızın erişebileceği şekilde dizayn edilmiştir. Hayırlı olsun” ifadelerini kullandı